תנאי שימוש

  1. מבוא

1.1 Www.mivoleti.com הוא אתר מסחר אלקטרוני בו ניתן שירות לרכישת תכשיטים. חברה זו כפופה לתנאי השימוש להלן, לרבות אלה המפורטים במדיניות הפרטיות בכפוף לכל דין. בסופו של דבר, שימוש באתר זה מהווה הסכמה מפורשת מצד המשתמש לתנאים כאמור. Mivoleti LTD, מס' ישראל מס' 516437258, היא מפעילת האתר. לכן, היא אחראית ליחסים בין האתר לבין כל אדם, אתר או משתמש. לאחר הכניסה לאתר או השימוש בשירותי האתר, הצדדים נמצאים בהסכמה מלאה ובלתי חוזרת לתנאים המפורטים במסמך זה. המשתמש מסכים לתנאי השימוש ולצייתם. מי שאינו מסכים לתנאי השימוש מתבקש שלא להשתמש באתר זה. כמו כן, למי שלא יעמוד בתנאי השימוש, המפעיל שומר לעצמו את הזכות להפסיק את השימוש באתר.

1.2 המפעילה, Mivoleti LTD, שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את תנאי השימוש. על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה לעשות זאת מעת לעת וללא מתן הודעה מוקדמת. מכאן, יש להבהיר כי נוסח תנאי השימוש המחייבים והקובעים הינו הנוסח המתפרסם באתר. לפיכך, לפני ביצוע פעולות כלשהן באתר הנך מתבקש לקרוא בעיון את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות. ואם אינך מסכים עם חלק או סעיף כלשהו, ​​אנא הימנע משימוש באתר.

1.3 מפעילת האתר רשאית לשנות את האתר במלואו או בחלקו לפי שיקול דעתה הבלעדי. כמו כן, למפעיל הזכות להפסיק את הפעילות באופן חלקי או מלא. ניתן לעשות זאת ללא צורך בהודעה מוקדמת כלשהי ומבלי שתהיה למשתמש טענות כלפיו עקב כך.

1.4 שירות זה פעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. ככזה, ניתן להשתמש בו בכל עת, כולל בעת רכישת מוצרים. עם זאת, ראוי לציין כי האתר עשוי להיסגר מעת לעת מסיבות תחזוקה או אחרות. כשזה יקרה, למשתמשים לא יהיו טענות כלפי המפעיל.

1.5 תנאי שימוש אלו מהווים הסכם נפרד בין המפעיל למשתמש. לפיכך, יש לדעת כי המפעילה אינה אחראית כלפי המשתמש כאשר משתמש אחר מפר תנאים. במקום זאת, רק הצד המפר אחראי וניתן לתבוע אותו. כמו כן, לא תוגשנה טענות או דרישות כלפי המפעילה.

1.6 משתמשים יכולים לגשת לאתר ולהשתמש בו ללא תשלום. אך למפעיל יש את הזכות לגבות תשלום עבור גישה או שימוש בכל עת. הוא עשוי גם לבקש עלויות נוספות עבור תכונות כראות עיניו. כאשר אירועים אלו יתגלו, לאף משתמש לא תהיה כל תביעה כנגד המפעילה.

  1. רכישת מוצרים באתר

2.1 מוצרים שונים יופיעו למכירה באתר זה מעת לעת. למפעיל הזכות למכור או להפסיק למכור סחורה מסוימת בכל עת. כמו כן, היא יכולה להוסיף או להפסיק מוצרים באתר כראות עיניה, ללא מתן הודעה ומבלי שלמשתמשים יהיו טענות בגין השינויים.

2.2 לצד מוצר נמצא המחיר שלו. עם זאת, הסכום אינו כולל מע"מ או מס ערך מוסף. כאשר רלוונטי, מס זה מתווסף דרך הרשויות המקומיות הרלוונטיות, והלקוח מקבל את סכום המס לפני ההזמנה. אבל המפעיל יכול להעלות או להוריד מחירים לפי שיקול דעתו הבלעדי מבלי שלמשתמשים יהיו טענות כתוצאה מכך. לשם הבהרה, מחיר המוצר נקבע לפי תאריך אישור ההזמנה ולא

מה זה היה עם הוספה לעגלת הקניות.

2.3 המפעיל עושה מעל ומעבר כדי לוודא שהכל באתר נכון. אבל זה לא תמיד מספיק כדי למנוע מהשגיאות לחמוק בין הסדקים. לכן, ייתכן שיש אי התאמה בתמונה או במוצר מדי פעם. בנוסף, ראוי לציין שעשויים להיות הבדלים בגלל צגי מכשירים באיכות נמוכה. בהתאם לאופן ההגדרה של הגדרות המשתמש, הדבר עשוי להשפיע גם על איכות התמונה. העניין הוא שהתמונות באתר של להמחשה בלבד. אם זה לא המקרה, זה יצוין בדף המוצר, אבל זה לא יחייב בשום אופן את המפעיל.

2.4 עקב שינויים במלאי המוצרים, ייתכן שחלק מהפריטים לא יהיו זמינים בזמן ההזמנה. לפיכך, למפעיל הזכות לא לספק ללקוחות סחורה. אך כאשר מקרים אלו מתרחשים, על המפעילה ליצור קשר עם הלקוח תוך פרק זמן סביר, ליידע אותו על חוסר זמינות המוצר ומבלי שתתעורר טענה. המפעיל רשאי להציע ללקוח החלפה עם פריט במלאי. עם זאת, אם זה לא פתרון מתאים, והאדם כבר חויב, המפעיל יחזיר את מלוא מחיר הרכישה.

2.5 במצבים מסוימים, למפעיל הזכות לבטל הזמנות מאושרות מבלי לגרוע מתנאי שימוש אלו. כך למשל, אם נמצאה שגיאה באתר לגבי מאפייני המוצר או מחירו, המפעילה שומרת לעצמה את הזכות שלא לספק את הפריט ללקוח, ובלבד שיודיעו לו על הביטול באופן מיידי. לאחר הביטול לא תהיה למשתמש תביעה נוספת כנגד המפעילה. כמו כן, במידה והלקוח חויב, המפעיל יחזיר את מלוא מחיר ההזמנה.

2.6 לפני ביצוע רכישות סיטונאיות באתר זה, על המשתמשים לפנות תחילה למפעיל ולקבל אישור בכתב. המפעילה שומרת לעצמה את הזכות לקבוע מה נחשב רכישה סיטונאית. בנוסף, המפעיל יכול לסרב לאשר הזמנות כאמור לפי שיקול דעתה. עם זאת, המפעילה תודיע ללקוח על הסירוב במקרים אלו.

2.7 ניתן להשיג מוצרים בהתאמה אישית דרך האתר לפי בקשת הלקוח. אך המפעילה שומרת לעצמה את הזכות לסרב לבקשות מותאמות אישית כפי שימצא לנכון. למשל, אם לקוח יבקש לייצר מוצר עם חריטה לא מתאימה או פוגענית, הדבר עלול להוביל לכך שהחברה תתעלם מלעשות איתו עסקים.

2.8 לא ניתן להחזיר/לבטל הזמנה למוצר בהתאמה אישית. לפיכך, כל המשתמשים מתבקשים לוודא שההזמנות אכן עונות על הצרכים והרצונות הספציפיים שלהם. בתורו, עליהם לבדוק שוב מידות וחריטות בזמן ההזמנה כדי למנוע בעיות.

2.9 זה שהמוצרים זמינים באתר לא אומר שהמפעיל ממליץ עליהם לצרכנים. המפעיל גם לא מנסה לשכנע משתמשים לקנות את הפריטים האמורים. עם זאת, המפעיל אינו אחראי לרכישות של אנשים. היא גם אינה אחראית למה שקורה למשתמשים שמשתמשים במוצרים.

2.10 מחירי המוצרים באתר עשויים להיות שונים מאלה המצויים במקומות אחרים. ייתכן שהם אפילו לא זהים בעמוד הפייסבוק או האינסטגרם של המפעיל. אבל המחיר שהצרכנים ישלמו עבור פריטים דרך האתר נקבע בסופו של דבר על פי הסכום המתפרסם באתר.

  1. ביצוע הזמנות, תשלום, אספקת המוצרים ומשלוחים

3.1 צרכנים יכולים לבצע תשלומים באתר באמצעות כרטיס אשראי או חיוב. אבל כל התשלומים כפופים

אישור חברת כרטיסי האשראי, שירות PayPal או טרנזילה. המפעיל יכול לשנות את אמצעי התשלום או אמצעי התשלום בכל עת. היא גם שומרת לעצמה את הזכות לשנות שיטות לביצוע הזמנות לפי הצורך. המפעיל יכול לבצע התאמות או תיקונים ללא מתן הודעה מוקדמת, ולא תהיה למשתמש תביעה נגדו.

3.2 Cלקוחות שיבחרו באפשרויות התשלום של PayPal או טרנזילה ישתמשו בשירותי תשלום המסופקים על ידי צדדים שלישיים. הם אינם בשליטת המפעיל. לפיכך, המפעיל לא יהיה אחראי לכל מחלוקת, בעיות אבטחה או בעיות אחרות הנובעות מהשימוש בהם.

3.3 מוצרים ששולמו במלואם יסופקו לכתובת שהקליד הלקוח בעת ביצוע ההזמנה. שליחים ישאו את החבילות ליעדים הסופיים שלהם. אבל לקוחות יכולים להשתמש גם באיסוף עצמי בחנויות מפעילים אם זה זמין. לאחר מכן, לקוחות מקבלים הזמנות ממקומות ספציפיים במקום לקבל אותן עד הדלתות. בהערה אחרונה לסעיף 3.3, המפעילה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את אופן המשלוח או מקום ההורדה לפי שיקול דעתה הבלעדי. המפעיל אינו חייב למסור הודעה מוקדמת במקרים כאלה, ולא יכולה לבוא נגדו תביעות.

3.4 במקרה בו יחולו מיסים על משלוח, הלקוח יישא בעלויות אלו. אנשים יכולים לשאת בהוצאות נוספות עבור מסי יבוא, תשלומים מותאמים אישית ועוד. אם יוצגו עמלות נוספות, לא תוכל לבוא תביעה נגד המפעיל.

3.5 שירותי משלוחים שונים של צד שלישי משמשים למשלוח הזמנות. החברות המטפלות בפרויקטים אלו אינן בשליטת המפעיל. לפיכך, המפעיל לא יכול לשאת באחריות לכל נזק שנגרם למוצרים בזמן שהם נמצאים בטיפול שליחים. גם אם הנזק נובע מרשלנות, הישות תהיה אחראית, לא המפעיל.

3.6 מכיוון שצדדים שלישיים מבצעים משלוחים, לעיתים, ישנם עיכובים שאינם בשליטת המפעיל. הסיבות לעיכובים משתנות, אך לרוב הן נגרמות ממזג האוויר, אסונות טבע ומצבים ביטחוניים רגישים. כמו כן, סכנות אחרות כמו שריפות וחסימות דרכים עלולות ליצור עיכובים. כאשר עיכוב הופך לחלק מהמשוואה, לא תהיה ללקוח כל טענה כלפי המפעילה. בנוסף, הוא או היא לא יהיו פטורים מתשלום עבור ההזמנה שלהם.

3.7 לא ניתן לספק מוצרים ללקוחות אם השליח לא יכול לאתר אותם ביום האספקה. למרבה הצער, גם בתיאום מראש, זה קורה לפעמים. אם, מסיבה כלשהי, המשלוח לא יצא כמתוכנן, על הלקוח לפנות למחלקת שירות הלקוחות של המפעיל. לאחר מכן, נציג יעזור להם לתזמן חלון משלוח חלופי. כמו כן, כאשר לקוחות מתארגנים משלוחים נוספים, הם יצפו לשלם דמי משלוח נוספים. רק כדי להבהיר, חיוב זה יהיה על דמי המשלוח עבור הסחורה שלא הגיעה לנמען בפעם הראשונה.

3.8 בהתאם למדיניות השליח, ייתכן שהלקוח יוכל לאשר לעובד להשאיר מוצרים במקום בו יוכל למצוא אותם מבלי להפר הסכם זה. לדוגמה, במקום להניח חבילה בתוך תיבת הדואר, הנמען עשוי לבקש מהשולח להשאיר אותה במרפסת שלו. או אולי אדם צריך את השולח להשאיר קופסה על המושב הקדמי של המכונית שלו. זו זכותו של אדם להשאיר משלוחים בכל מקום שהוא רוצה. אולם אם תתרחש גניבה, יופיע פגם או יתגלה דבר אחר, המפעילה לא תישא באחריות, וללקוח לא תהיה כל טענה.

3.9 המפעילה אינה אחראית לעיכובים הנגרמים על ידי לקוחות. לדוגמה, לקוחות עשויים שלא להחזיר שיחות או מיילים, מה שמקשה מאוד על המפעיל ליצור איתם קשר. במצבים אלו ודומיהם לא ייחשב המפעילה כמפרה את חובת אספקת המוצר. כמו כן, עיכובים כאלה אינם פוטרים את הלקוחות מתשלום עבור הזמנותיהם.

3.10 המפעיל קובע באילו חומרים משתמשים בתהליך האריזה. זה גם בוחר את האופנים שבהם המוצרים נארזים. לפיכך, לא תהיה ללקוחות תביעה כנגד המפעילה בעניין זה.

  1. שנה ובטל הזמנה, ביטול עסקה והחזרת מוצרים (כל המדינות למעט ישראל)

4.1 לקוח יכול לשנות או לבטל הזמנה לפי שיקול דעתו של המפעיל. אבל, כדי לעשות זאת, הפרט חייב לעמוד בכמה הוראות. הדרישות הללו מופיעות להלן.

4.2 גורמים המעוניינים לבטל או לשנות הזמנות חייבים לפנות למחלקת שירות הלקוחות. המעוניינים להתייחס לעניינים אלו חייבים לעשות זאת לא יאוחר מ-48 שעות לאחר ביצוע ההזמנות. עם זאת, אם המטרה היא ביטול, הדבר יתאפשר רק אם ההזמנה לא נשלחה.

4.3 המפעילה תנפיק החזר ללקוח לאחר קבלת הודעת הביטול. אך על הנמען להיות מודע לכך שהמפעיל עשוי לבחור לגבות דמי ביטול לפי שיקול דעתו. אם ייבחר מסלול זה, הסכום יהיה כפוף להוראות החוק. בדרך כלל, דמי ביטול הם עד 5 אחוזים מערך ההזמנה או $100, לפי הנמוך מביניהם.

4.4 אדם שצריך לשנות את ההזמנה שלו ישלם את המחיר הנקוב ביום שינוי ההזמנה ולא את תאריך ההזמנה הראשונה.

4.5 חלק מהמוצרים, בהתאם לחוק, אינם ניתנים לביטול או החזרה. עם זאת, עבור הסחורה הניתנת לביטול או החזרה, ניתן לעשות דברים אלו עד ארבעה עשר ימים מיום קבלת ההזמנה. כדי לבטל עסקה, על לקוח לפנות למפעיל ולומר לו את רצונו לבטל. לאחר קבלת ההודעה, הנציג ידון בהחזרת המוצרים עם הלקוח. באחריות הלקוח להחזיר את המוצרים למפעיל. ועלות ההחזרה תבוא על חשבון הלקוח.

4.6 לאחר החזרת המוצרים למפעיל, יהיה צורך בבדיקה. בתנאי שהפריטים במצב מעולה, יינתן החזר כספי מלא. עם זאת, חיובים נוספים עשויים לבוא בדרכו של הלקוח לכיסוי תיקונים אם המוצרים ניזוקים.

4.7 מישהו צריך לבדוק את ההזמנה ביסודיות. הם צריכים לעקוב אחר מספר המוצרים שהוזמנו ומספר המוצרים שהתקבלו. אם יש אי התאמות בנתונים, הלקוח צריך לדווח על כך למפעיל ביום אחד. בינתיים, אם זה לא יקרה, המפעיל נמצא בהנחה שההזמנה תואמת את המשלוח, וללקוח לא יהיו טענות.

4.8שנה ובטל הזמנה, ביטול עסקה והחזרת מוצרים (ישראל בלבד)
התנאים של Mivoleti & התנאים לגבי ביטול הזמנות והחזרת מוצרים הינם תוך ציות בלעדי לחוק הגנת הצרכן הישראלי-1981, ואתה רשאי לבטל את הזמנתך בהתאם לתנאים 4.3-4.7 לעיל. מובהר כי לא ניתן להחזיר מוצר שכבר היה בשימוש ו/או מוצר מותאם, אלא אם קיבלת מוצר פגום בהתאם לחוק האחריות למוצרים פגומים-1980.

  1. אחריות וחוסר אחריות

5.1 המפעילה דואגת שהמוצרים באתר שלו יהיו באיכות הגבוהה ביותר.

5.2 מוצרים המיוצרים על ידי המפעיל מגיעים עם אחריות יצרן לשנה. המוצרים המיוצרים על ידי צדדים שלישיים ונמכרים באתר מגיעים עם אותה הבטחה.

5.3 המפעילה אינה אחראית לנזק מכל סוג שהוא על ידי המסתמכים על התוכן באתר זה לכל דבר מלבד למטרות מידע.

5.4 יצרנים, ספקים, יבואנים וצדדים שלישיים אחרים עומדים לעיתים מאחורי הנתונים והמידע המתפרסמים באתר אודות מוצרים. לפיכך, מלבד פריטים המיוצרים על ידה, המפעילה לא תישא בכל אחריות בנוגע לנתונים ולמידע של מוצרים.

5.5 המפעילה עושה כל ניסיון לוודא שהמידע אודות המוצרים המופיעים באתר מדויק. למרבה הצער, שגיאות יכולות לפעמים להתפרסם. לכן, עם קבלת הזמנות, הצרכנים צריכים לבדוק את הפריטים שהם מקבלים כדי לוודא שהם מתאימים לצרכיהם. עם זאת, מי שמקבל משהו שאפילו לא קרוב להתאים לתיאור באתר צריך לפנות לחבר בצוות שירות הלקוחות של המפעיל. הסוכן יעזור להם להחזיר את המוצר ולקבל עליו קרדיט. לחילופין, מי שיבחר לעשות זאת יכול להחליף את הפריט בפריט אחר במלאי. לאחר מכן, הם יקבלו זיכוי או יצטרכו לשלם את ההפרש, בהתאם לעלות המוצר החלופי.

5.6 המפעילה אינה מתחייבת שכל קישור שנמצא באתר זה יפעל או יעביר משתמש לאתר אינטרנט פעיל. כמו כן, הכללת קישור לא אומרת שהוא אמין, שלם או מעודכן. לפיכך, המפעילה לא תישא בכל אחריות בעניין זה.

5.7 המפעילה אינה אחראית לנזק שנגרם ללקוח עקב רכישה מהאתר. לדוגמה, נזק יכול לנבוע מרכישה שבוצעה ללא ידיעתו או הסכמתו של מישהו. שוב, בעיות יכולות להיווצר בגלל, נניח, שלקוח מקליד את כתובתו או את מספר כרטיס האשראי שלו בצורה שגויה.

5.8 כאשר רשלנות מתרחשת בצורה כלשהי, ומוצר ניזוק, המפעיל יישא באחריות לפציעות. במצבים אלו, סכום אחריות היצרן יהיה מוגבל ולא יעלה על מחיר הרכישה של המוצר הפגום. בינתיים, במקרים אחרים, המפעיל אינו אחראי לנזקים.

  1. קניין רוחני

6.1 כל זכויות הקניין הרוחני, לרבות זכויות מוסריות, זכויות כלכליות, זכויות יוצרים, סימני מסחר, שמות מסחריים, פטנטים, מדגמים, סודות מסחריים וכל זכות אחרת ביחס לאתר זה, שמורות למפעילת האתר. זכויות אלו נוגעות אך מוגבלות לתחומי התוכן, העיצוב, העריכה ואופן ההצגה.

6.2 האתר והעמודים בתוכו הינם רכושו הבלעדי של המפעילה. לפיכך, היא אחראית על סיווג, סידור, הצגת מידע והודעות/דיוור. תמונות וצורות המחשה אחרות הן גם התכונות האינטלקטואליות של המפעיל.

6.3 אנשים/עסקים אינם רשאים להעתיק, לשכפל, לשנות או להתאים את התוכן של אתר זה במלואו או בחלקו. כמו כן, אין באפשרותם להכין עבודות נגזרות או לעשות כל דבר אחר לצורך הפצה, פרסום, הצגה, ביצוע, שידור ופעולות אחרות ללא אישור מראש ובכתב מהמפעיל.

6.4 המשתמשים לא יפרסמו בפומבי את התוכן באתר זה אלא אם התקיימו התנאים המפורטים באתר. בנוסף, אנשים לא יכולים לפרסם בפומבי כל מוצר או פלט של מידע בצורה מודפסת או באמצעות קובץ של אמצעים מגנטיים. אנשים/עסקים אינם רשאים להעתיק, לשכפל, לשנות, להכין עבודות נגזרות או להתאים את התוכן של אתר זה במלואו או בחלקו לצורך הפצה, פרסום, הצגה, ביצוע, שידור ופעולות אחרות ללא אישור מראש ובכתב מאת המפעיל.

6.5 המפעילה אינה תובעת זכויות בעלות על תכני צד ג' המתפרסמים באתר, לרבות תמונות. המפעיל גם לא ידרוש אחריות לתוכן המוצג. במקום זאת, לפריטים הללו יש בעלי תוכן, והם העניקו באופן חוקי למפעיל את הזכות להשתמש בפריטים באמצעות הסכמי צד שלישי. על המשתמש לאשר כי הסכמי צד ג' יחייבו אותו בקשר עם השימוש בשירות, לרבות כל שינוי עתידי בהסכמי צד ג'.

6.6 המפעיל מכבד את זכויותיהם של צדדים שלישיים. לפיכך, ננקטים הצעדים הדרושים כדי להבטיח שלא יופרו זכויותיהם של צדדים שלישיים. אם הופרו זכויותיו של צד שלישי, ניתן להודיע ​​למפר על הפרת זכויות קניין רוחני באמצעות דואר אלקטרוני או טלפון, אשר פרטיהם מפורטים בתנאי שימוש אלה.

  1. שימוש במידע פרטי

7.1 המפעילה גם מכבדת את פרטיות המשתמשים המשתמשים באתר זה. מי שרוצה מידע נוסף בנוגע למדיניות הפרטיות צריך לחקור את האתר. זאת משום שניתן למצוא שם את הפוליסה.

7.2 אמצעי אבטחה מתקדמים משמשים לאבטחת אתר האינטרנט של המפעיל. מטרת השימוש בטקטיקות אלו היא לספק חווית גלישה בטוחה להנאת כולם. הם גם מבטיחים שהמידע נשאר בטוח, מאובטח ומחוץ לידיו של גנב. מצופה מהמשתמשים לא לשבש את פעילות האתר על ידי גניבת נתונים או הפרת מנגנוני האבטחה של האתר. המפעיל יגיב כראוי לגורם האחראי. הם עלולים לאבד את הגישה לאתר או שיוגשו נגדם תביעה משפטית.

7.3 חלק מהקישורים באתר הינם קישורים חיצוניים. זה אומר שהם מנוהלים על ידי אחרים ולא בשליטת המפעיל. לפיכך, המפעילה אינה מתחייבת שהקישורים המצויים באתר יהיו מדויקים. כמו כן, ייתכן שהקישורים שאנשים מקבלים בהודעות או במסגרת דיוור לא יהיו נכונים או אפילו יובילו לאתרים פעילים. עצם העובדה שקישור קיים באתר זה לא אומר שהמקור אמין או אמין. לפיכך, המפעילה אינה אחראית לכל נזק שייגרם למשתמש או לרכושו כתוצאה מהסתמכות על המידע/התוכן המופיע באתרים שאליהם ניתן לגשת דרך קישורים מכאן.

  1. שיפוי

8.1 המשתמשים מגנים על המפעיל, קודמיו, חברות בנות, יורשיו, נושאי משרה, שותפים, חברות אם, דירקטורים, בעלי מניות, משקיעים, סוכנים ונציגים באמצעות דיבור. דיבור באופן זה יגן עליהם מפני אובדן, נזק, עלות והוצאה עקב או בקשר ל(1) רשלנות חמורה או פעילות זדונית של המשתמש; (2) שימוש בשירות על ידי המשתמש; (3) נתוני משתמש; (4) הפרת תנאי שימוש על ידי המשתמש; (5) שימוש בקניין רוחני של צד שלישי על ידי המשתמש או כל מעשה של המשתמש המפר את זכויות הקניין הרוחני של צד שלישי.

  1. תקופה וסיום

9.1 הסכם זה בין המפעיל למשתמש נכנס לתוקף ברגע שהמשתמש עושה שימוש כלשהו באתר או בשירותיו.

9.2 מקרים שונים מאפשרים למפעילה לסיים הסכם זה: (1) המשתמש הפר הוראה מתנאי השימוש, מתכוון לעשות כן או אינו יכול לעמוד בכללים; (2) על המפעיל לסיים כנדרש בחוק; (3) הפעילות כבר אינה משתלמת כלכלית. אם יתעורר מצב זה, המפעילה תמסור למשתמשים הודעה סבירה על הפסקת העבודה.

9.3 המפעילה שומרת לעצמה את הזכות לשנות תנאים אלו לפי שיקול דעתה הבלעדי, ואין צורך לתת הודעה מוקדמת למשתמשים. ללא קשר למועד השינויים מתרחשים, זה תלוי במשתמש לעמוד בקצב שלהם. בכל פעם שאדם נכנס לאתר, הוא מסכים לתנאים המתוקנים.

9.4 המפעיל אינו חייב למסור הודעה מוקדמת לפני ביצוע שינויים או הפסקת השירות. זה לא הכרחי אם הכל נסגר או רק חלק מהאתר. לפיכך, המפעילה לא תישא באחריות כלפי כל צד שלישי או משתמש בגין נזק או אובדן.

9.5 תוקף ההוראות בדבר אי אחריות וקניין רוחני יימשך לאחר סיום חוזה זה.

  1. למעט טעויות והשמטות

לעיתים, האתר מכיל השמטות, אי דיוקים ושגיאות דפוס סביב תיאורי מוצרים, תמחור, הצעות, מבצעים וזמינות. המפעילה שומרת לעצמה את הזכות לבצע תיקונים במידע כראות עיניו. כמו כן, המפעיל רשאי לבטל הזמנות לפי הצורך אם המידע באתר אינו מדויק. פעולות אלו ניתנות לביצוע בכל עת ללא מתן הודעה מוקדמת ומבלי שלכל משתמש תהיה טענה כלפי המפעילה.

  1. כללי, תחום שיפוט והודעות

11.1 תנאי שימוש אלה, לרבות מדיניות הפרטיות, מהווים הסכם כללי בין הצדדים. לפיכך, ההסדר גובר על כל קונצנזוס, הצעה או מצג בעבר, בין אם התקבלו בעל פה ובין אם בכתב. כמו כן, שום תיקון, שינוי או ויתור על הוראה להסכם זה לא יהיו תקפים אלא אם כן זה נעשה בכתב או אושר אלקטרוני על ידי הצד כנגד השינוי או הוויתור שנתבע.

11.2 המפעיל מספק למשתמשים מידע ושירותים כפי שהם. מכאן, המשתמש מסכים ומאשר כי המפעיל, העובדים, בעלי המניות, או מי מטעמו של המפעיל לא יהיו אחראים לנזק שייגרם מהסתמכותם על הנתונים המוצגים באתר זה.

11.3 תנאי שימוש אלו יחולו אך ורק על ידי חוקי מדינת ישראל. בתי המשפט המוסמכים בעיר תל אביב-יפו הם מקום השיפוט הבלעדי לכל עניין הנוגע לתנאי שימוש אלה.